Õpetaja

Elli Altin on pühendunud keskkonnahariduse eestvedaja Kilingi-Nõmme Gümnaasiumis. Tema juhtimisel on õpilased osalenud vabariiklikel ja rahvusvahelistes keskkonnahariduse programmides ning olümpiaadidel ja konverentsidel pea kakskümmend aastat.

 

Thea Permi algatusel toimus 2019. aastal esmakordselt suvine looduspraktikum-laager KiNG õpilastele. Laager oli ülesehitatud praktilistele tegevustele, põnevaim oli nahkhiirte töötuba-öövaatlus.

 

logo.jpg

Bioloogia-geograafia õpetaja Glaidi Aasrand on õpetaja, kes väärtustab õppimist ehedas keskkonnas ja rakendab tundides erinevaid õpimeetodeid. Tõeline keskkonnakäpp!

 

Õpetajate Jelena ja Kristina juhendamisel uurisid Sillamäe lasteaia Päikseke lapsed rühmast Karikakar õppeaasta jooksul kõikvõimalik jäätmete kohta. Projekti käigus tehti katseid, vaadeldi prügimajandust kodulinnas, korraldati 3 töötuba, valmistati ja paigaldati linna hoiatustahvlid piltidega.

paikseke.jpg

Loodusõpetuse, bioloogia, saksa-inglise-soome keele õpetajana viib Maire regulaarselt läbi erineva pikkusega lõiminguprojekte kombinatsioonides bioloogia - loodusõpetus - saksa keel - inglise keel - kunst - käsitöö - muusika - kokandus - fotograafia.

 

Urve Lehestik on Põlva Kooli bioloogiaõpetaja, kes juba kolmandat aastat on UNESCO ühendkoolide võrgustiku Läänemere Projekti raames riiklikuks õhu kvaliteedi programmijuhiks Eestis. Eelmise aasta lõpus suunas Urve inimesi otsima seoseid jõulukuuskede ja õhu kvaliteedi vahel. Tema algatatud jõulukuuse vaatlustel osales 427 inimest 15-st erinevast koolist.

 

ee-koordinaatorid---asp_natcoord_estoniabsp_ee.jpg

Lasteaias MARI oli õppealajuhataja Annika Kreitsmani poolt avatud AASTA LOOM 2019 KOBRAS õpituba, kus tutvuti kopra välimuse, eluviisi ja elupaigaga. Otsese seose loodusesse lisas õpitoale liikumisõpetaja Merle Laanemäe, kes korraldas lastele kopramatkad Põltsamaa jõe äärde.

 

Kolmes lasteaiarühmas („Mõmmik“, „Liblikas“ ja „Совенок“) algas aiatöö kevadel, kui väikesed aednikud asusid usinasti kasvatuskastides maad ette valmistama. Eesmärgiks sai lastega koos tegutsedes avastada, mis saladusi muld endas varjab ja kuidas aedvili lauale saab ja ravimtaimest valmib tee.